Niezbędnym elementem każdego złożonego problemu jest wykonywanie analiz, badań oraz audytów.
Najczęściej te trzy narzędzia służą nam do uzyskania obrazu obecnej sytuacji, zarówno w odniesieniu do biznesu Klienta,
działań konkurencji jak i szerszej perspektywy rynkowej, w tym trendów, na jakie należy zwrócić uwagę planując obecne
i przyszłe działania. Nasze doświadczenia obejmują:
- 1Audyty komunikacji online (serwisów, aplikacji, social media, sieci wewnętrznych).
- 2Wsparcie przy przetargach (wybór dostawców usług digital, systemów IT).
- 3Raporty na temat działań konkurencji, benchmarking, analizy rynku internetowego.
- 4Analityka nowych mediów (pomiary, wskaźniki, tworzenie metodologii).
- 5Analizy prawne (regulaminy usług, dane osobowe, umowy zawierane zdalnie).
- 6Realizacja badań (wewnątrz organizacji, rykowe, internetu).
Niezbędnym elementem każdego złożonego problemu jest wykonywanie analiz, badań oraz audytów.
Nasze doświadczenia obejmują:
- 1Audyty komunikacji online (serwisów, aplikacji, social media, sieci wewnętrznych).
- 2Wsparcie przy przetargach (wybór dostawców usług digital, systemów IT).
- 3Raporty na temat działań konkurencji, benchmarking, analizy rynku internetowego.
- 4Analityka nowych mediów (pomiary, wskaźniki, tworzenie metodologii).
- 5Analizy prawne (regulaminy usług, dane osobowe, umowy zawierane zdalnie).
- 6Realizacja badań (wewnątrz organizacji, rykowe, internetu).